fbpx Skip to main content

שלום לאגדות PVP עתידיות של Minecraft! 🎮 מוכנים להעלות את רמת המשחק שלכם? יש לכם את הכישורים, אבל לא את הציוד? עכבר הגיימינג הנכון יכול להיות הנשק הסודי שלך לשליטה במיינקראפט ובPVP. אבל איך בוחרים את העכבר המושלם? זה בעצם המדריך האולטימטיבי שיעשה לכם סדר בדברים, בהמשך הדף תלמדו בדיוק מה חשוב ומה לא ואפילו תקבלו טיפים כדי לבחור את העכבר הכי טוב. ואם אתם חושבים שאתם יודעים כבר הכל? בהמשך הדף צירפנו לכם את ההמלצות שלנו לעכבר הגיימינג הטוב ביותר במחירים שלא ישברו את הארנק. קריאה מהנה!


עכבר גיימינג: למה ואיך?

לא הייתם יוצאים לקרב עם כפית פלסטיק ביד, נכון? ברור שלא! לכן אתם צריכים עכבר גיימינג. אלה לא העכברים הרגילים שלכם; הם בנויים לפעולה וביצועים. הם מהירים יותר, מגיבים יותר ומגיעים עם כפתורים נוספים לכל המהלכים המיוחדים שלך. בנוסף, הם נועדו להיות נוחים עבור שעות על גבי שעות של משחקים ללא הפסקה. אם תבחר נכון – היד שלך תודה לך! מעבר להיותם עכברים שהם פשוט "טובים" הם גם צריכים להיות אמינים ולספק לכם ביטחון רק כאשר אתם נותנים את המכה שעלולה להיות קריטית.

 

הנה כמה מהמשתנים החשובים ביותר שאתם צריכים להכיר


DPI: הצורך במהירות (ודיוק)

הבנת DPI – או "נקודות לאינץ'" (Dots per inch) – חיונית בעת בחירת עכבר גיימינג. DPI מודד עד כמה העכבר שלך רגיש; DPI גבוה יותר אומר שהעכבר קולט אפילו את התנועות הקטנות ביותר, וזה נהדר עבור מסכים ברזולוציה גבוהה. אבל אל תיסחף – DPI גבוה יותר לא תמיד טוב יותר. במשחקים בקצב מהיר, עכבר רגיש במיוחד יכול לגרום לסמן שלך לעוף על כל המסך, מה שמקשה על כיוון מדויק.

אבל, אל תבלבלו DPI עם רגישות (Sensitivity) לעכבר; הם קשורים אבל לא זהים. DPI היא הגדרה המובנית בעכבר, בעוד רגישות היא הגדרת תוכנה שאתה מכוון במחשב שלך. אז אם אתה משתמש בעכבר "זול" עם DPI נמוך, הגברת הגדרות הרגישות לא תגרום לו להיות מדויק יותר. עכברי גיימינג רבים מציעים את הגמישות לשנות הגדרות DPI במהירות (בכפתור או בקיצור מקשים). זה מאוד שימושי מכיוון שאתה יכול להתאים את ה-DPI כך שיתאים לצורך שהמשחק מבקש באותו רגע, מה שמעניק לך חוויה מותאמת יותר. אם אתה משחק על מסך ברזולוציה גבוהה, כמו צג 4K,  אז DPI גבוה יותר יכול להיות יתרון אמיתי. הוא מאפשר תנועות של סמן העכבר חלקות ומדויקות יותר מבלי להזיז את העכבר הרבה.

אז כשאתה בוחר עכבר גיימינג, שקול את רזולוציית המסך שלך, את סוגי המשחקים שאתה משחק ואת הנוחות שלך עם הגדרות DPI שונות. חפש עכבר המאפשר לך להחליף בקלות הגדרות DPI כדי להתאים את עצמו לתרחישי משחקים שונים. ה-DPI הטוב ביותר עבורך הוא זה שמשפר את המשחק שלך מבלי להפוך דברים למסורבלים.


 

CPS (קליקים לשנייה): לפעמים זה הכמות ולא האיכות

CPS, או קליקים לשנייה, הוא לעתים קרובות נושא חם בקרב חובבי PVP. בימים הראשונים, CPS גבוה יותר יכול לתת לך יתרון משמעותי בכך שהוא מאפשר לך להנחית מספר מכות ברצף מהיר. עם זאת, מכניקת המשחק השתנתה עם עדכון הלחימה החל מגרסה 1.9, והציגה זמן המתנה בהתקפה. משמעות הדבר היא שלחיצה מרובה על הכפתור אינה יעילה כפי שהייתה בעבר.

יתר על כן, חשוב לציין שמיינקראפט עצמו מתעדכן 20 פעמים בשנייה (tps). זה אומר שגם אם העכבר שלך יכול לרשום יותר מ-20 קליקים בשנייה, המשחק לא יזהה את הקליקים הנוספים האלה. אז, בהקשר של Minecraft PVP. המלצתינו במקום להתמקד אך ורק בהשגת ה-CPS הגבוה ביותר האפשרי, חשוב יותר לעבוד על הטכניקה שלך. תזמון הקליקים שלך כך שיתאימו לקצב העדכונים של המשחק ושליטה במכניקת ההמתנה בין המכות יכולים לתת לך יתרון משמעותי יותר בקרבות PVP. לכן, כשאתה בוחר עכבר ל-Minecraft PVP, אל תיתפס יותר מדי להייפ סביב מי עושה יותר CPS. חפש עכבר שמרגיש נוח ומגיב, המאפשר לך להתמקד בשיפור טכניקת הלחימה שלך במקום רק להגביר את מהירות הלחיצה שלך.


 

סגנונות אחיזה: הדרך שבה אתה מחזיק את העכבר חשובה

אוקיי, זה אולי יהיה קשה לתפוס את זה (הבנתם?) אבל איך שאתה מחזיק את העכבר שלך יכול לעשות הבדל גדול במשחק שלך. ישנם שלושה סוגים עיקריים של אחיזות, ולכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו. בדוק אותם:

סוגי אחיזה לעכברים רייזר RAZER

סוגי אחיזות. קרדיט: רייזר

אחיזת כף היד (Palm): החזקה הקלאסית

אחיזת כף היד היא הדרך הנפוצה ביותר להחזיק עכבר. כל כף היד שלך מונחת על העכבר, ואצבעותיך מונחות שטוחות על הכפתורים. אחיזה זו נוחה במיוחד עבור שעות משחק ארוכות, אך עשויה להיות מעט איטית יותר כאשר אתה צריך לבצע תנועות מהירות ומדויקות. אם הנוחות היא בראש סדר העדיפויות שלך, חפש עכבר המיועד לאחיזה בכף היד.

אחיזת הצבת (Claw): מהירות

דמיינו לעצמכם שהיד שלכם ממש כמו הצבתות של האריה! כף היד שלך מונחת על גב העכבר, אבל האצבעות שלך מתכופפות למעלה, כך שרק העצות נוגעות בכפתורים. אחיזה זו מעניקה לך שילוב טוב של מהירות ושליטה. זה כמו להיות קאובוי במערב הפרוע, מהיר בשליפה אבל עדיין מדויק.

אחיזת קצות אצבעות (Fingertip): מאסטר הדיוק

באחיזת קצות האצבעות, רק קצות האצבעות שלך נוגעות בעכבר – כף היד שלך לא נוגעת בה בכלל. אחיזה זו מעניקה לך את מירב המהירות והדיוק אך עלולה להיות מעייפת לאחר זמן מה. זה כמו להיות מנתח, לעשות חתכים מדויקים (או קליקים, במקרה הזה). אם אתה עוסק בדיוק הזה, עכבר המיועד לאחיזה בקצות האצבעות הוא ההימור הטוב ביותר שלך.

אז איזו אחיזה הכי מתאימה לך?

אין כאן תשובה חד-משמעית. האחיזה הטובה ביותר עבורך תלויה בסגנון שלך ובמה שמרגיש נוח. כמה עכברי גיימינג אפילו מתכווננים, כך שתוכלו לנסות אחיזות שונות ולראות מה עובד הכי טוב עבורכם. הכל על מציאת ההתאמה המושלמת, אז אל תפחדו להתנסות!


חוטי? או אל-חוטי? זאת השאלה

בטח שמעתם את הוויכוח בעבר: קווי או אלחוטי? איזה יותר טוב? ובכן, לשניהם יש מערכת משלהם של כוחות-על וחולשות. בוא נפרק את זה:

עכברים קוויים: הספידסטרים – עכברים קוויים עוסקים בכל המהירות והאמינות הזו. מכיוון שהם מחוברים ישירות למחשב שלך, אין כמעט פיגור. זה אומר שהפעולות שלך במשחק מתרחשות בזמן אמת, מה שנותן לך יתרון בקרבות PVP אינטנסיביים.

יתרונות:

  • זמני תגובה מהירים יותר
  • אין צורך לדאוג לגבי חיי הסוללה
  • בדרך כלל זול יותר

חסרונות:

  • כבלים יכולים להסתבך או להפריע
  • פחות חופש תנועה

עכברים אלחוטיים: לוחמי החירות – עכברים אלחוטיים נותנים לך את החופש להסתובב בלי להיות קשורים – פשוטו כמשמעו. עכברים אלחוטיים מודרניים נעשו ממש טובים, וחלקם אפילו מתחרים במהירות של עכברים קוויים. בנוסף, ללא כבלים פירושו מערך משחקים נקי ויעיל יותר.

יתרונות:

  • חופש תנועה גדול יותר
  • אין בלגן בכבלים
  • דגמים מתקדמים מציעים ביצועים מצוינים

חסרונות:

  • צריך לטעון או להחליף סוללות
  • יכול להיות יקר יותר

נקודה נוספת שכדאי לדעת היא…

מהירות תקשורת – Polling Rate
Polling Rate הוא התדירות שבה העכבר שלך שולח נתונים למחשב שלך, נמדד בהרץ (Hz). אם במהלך הבדיקה שלכם ראיתם את המושג הזה, הנה מה שעליכם לדעת.

קצב גבוה יותר פירושו עדכונים תכופים יותר, מה שמוביל לתנועת סמן חלקה ומגיבה יותר. לעכברים סטנדרטיים בחיבור USB בדרך כלל יש קצב סקר של 125 הרץ, אבל עכברי גיימינג עולים לרוב ל-1000 הרץ כדי להעניק ביצועים טובים יותר. כשזה מגיע לסוגי חיבור, קווית היא בדרך כלל האמינה ביותר. חיבורי Bluetooth פשוטים מגבילים אותך לעתים קרובות לקצב של 125 הרץ, מה שהופך אותם לפחות אידיאליים למשחקים רציניים. חיבורים אלחוטיים של 2.4GHz יכולים להציע קצבים גבוהים בדומה לעכברים קוויים, אך עשויים לדרוש קו אווירי ברור למקלט לביצועים מיטביים.

אז מה עדיף? התשובה היא: אם אתה עוסק במהירות ולא אכפת לך מהחיבור של הכבל, לך עם החוטי. אם אתם אוהבים את החופש לנוע ומוכנים להשקיע בעכבר איכותי, לכו על אלחוטי.  לחלק מהשחקנים יש אפילו אחד מכל אחד עבור סוגים שונים של משחקים. הבחירה היא כולה שלך!


תאורת RGB: כי הסגנון חשוב(?)

בוא נהיה כנים; כולנו רוצים להיראות מגניבים בזמן המשחק. זה המקום שבו תאורת RGB נכנסת לתמונה. עכברי גיימינג רבים מגיעים עם אורות הניתנים להתאמה אישית. אתה יכול להתאים אותם לצבעי הקבוצה שלך או פשוט לבחור את האהוב עליך. זה לא יגרום לך לשחק טוב יותר, אבל אתה תיראה מדהים אם אתה עושה את זה.

המלצתינו? בסוף, המטרה זה ביצועים. אל תתפטו לטריקים זולים. אם מצאתם עכבר שהוא בול מה שחיפשתם אבל אין בן מספיק (או בכלל) תאורת RGB, אל תהפכו את זה להיות שומר הסף מפני הקנייה.


הכל עד כה היה מובן? אנחנו חושבים שאתם מוכנים סוףסוף לבצע את הבחירה!

אחת מהפניות הגדולות ביותר שאנחנו מקבלים זה "אבל תגידו בתכלס, איזה עכבר לקנות?" ומבקשים מאיתנו דגמים. כמו שהדגשנו מספר פעמים, השיקולים הם שלך! אבל… לא נשאיר אתכם בידיים ריקות.
אספנו לכם 5 עכברים מצויינים שפשוט אי אפשר לטעות כשקונים אותם. אם זה העכבר הגיימינג הראשון שלכם, אחד מאלה יהיו בחירה טובה. אנחנו ממליצים לעבור קצת על היתרונות והחסרונות של כל עכבר ולהזמין אותו עוד היום.

עכבר גיימרים אלחוטי Logitech G Pro Wireless Gaming Mouse

עכבר גיימרים אלחוטי ואיכותי מבית Logitech בעל תאורת LED ב-16.8 מליון צבעים, 4-8 כפתורים הניתנים לתכנות ורזולוציה של 16000DPI עם שליטה ברמת ה-DPI

#1

עכבר גיימינג אלחוטי Roccat Burst Pro Air

עכבר גיימינג מבית Roccat במבנה ארגונומי אייקוני מעודן לשלמות, כולל מעטפת קלת משקל, כבל ™PhantomFlex גמיש, רגליות PTFE טהור שטופלו בחום, מתג Titan אופטי ומהיר וחיישן אופטי ברזולוציה עד 19.000 DPI.

#2

עכבר גיימינג אלחוטי SteelSeries Aerox 9 Ultra Lightweight

בעל 18 לחצנים הניתנים לתכנות, עיצוב קל משקל במיוחד ב-89 גרם למשחקיות מהירה ללא מאמץ, חיי סוללה אופטימליים של 180 שעות בתוספת טעינה מהירה באמצעות USB-C, קישוריות כפולה באמצעות חיבור אלחוטי 2.4GHz מותאם לגיימינג ו- Bluetooth 5.0 רב תכליתי,  חיישן גיימינג אופטי TrueMove Air מדויק על הפיקסל,  הגנת ™AquaBarrier לעמידות במים והגנה מפני אבק ועוד

#3

Lenovo Legion M600 RGB

עכבר גיימרים אלחוטי איכותי במיוחד מבית Lenovo, בעל 8 כפתורים הניתנים לתכנות, תאורת LED ב-16.8 מליון צבעים וחיישן אופטי בעל רזולוציה של 16000DPI.

#4

עכבר גיימינג אלחוטי SteelSeries Prime Mini Wireless

כולל מתגים Prestige Optical Magnetic חדשניים עם אורך חיים של 100 מליון לחיצות, טכנולוגייה אלחוטית מתקדמת לתחושה של חיבור קווי, חיישן מעקב מדוייק במיוחד ומגוון אפשרויות התאמה.

#5

מוצרים נוספים שעלולים להיות רלוונטים:

Leave a Reply