fbpx Skip to main content

המשחק סימס 4 מספק חווית משחק עשירה ומגוונת, אך עבור רבים מהשחקנים, זה רק ההתחלה. מודים ותוכן מותאם אישית (CC) מאפשרים להרחיב את המשחק ולהוסיף לו שכבות חדשות של יצירתיות והנאה. בעזרת מודים, תוכלו לשנות היבטים רבים של המשחק, החל מעיצוב הדמויות והבתים ועד הוספת תכני משחק ופיצ'רים חדשות. בעזרת מודים תוכלו להתחיל ליהנות מהאפשרויות הבלתי מוגבלות של סימס 4.

קיימות דרכים רבות להורדת מודים עבור סימס 4, וכל אחת מהן מתאימה לצרכים וההעדפות השונות של השחקנים. תוכלו למצוא מודים באתרים שונים ומגוונים ברחבי האינטרנט הרחב. כל דרך מציעה מגוון רחב של מודים שנוצרו על ידי קהילת השחקנים, כך שתוכלו למצוא תוספות שמתאימות בדיוק לטעם שלכם. מדריך זה ילווה אתכם בתהליך הורדת והתקנת המודים, כך שתוכלו להוסיף למשחק שלכם תוכן חדש ומרגש בקלות ובמהירות. במדריך זה נתמקד ב2 דרכים מהירות ופשוטות שדרכם תוכלו להוריד מודים ולגוון את חווית המשחק שלכם

הורדת מודים דרך CurseForge

CurseForge היא פלטפורמה פופולרית להורדת מודים ותוכן מותאם אישית למשחקי מחשב שונים, כולל סימס 4. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של מודים, החל מתוספות קטנות ועד שינויים משמעותיים במשחק. CurseForge מאפשרת הורדה קלה ובטוחה של מודים, ומספקת ממשק נוח לניהול והתקנת המודים. והדרך הקלה ביותר להוריד מודים לסימס 4.

הורדת והתקנת CurseForge

פתחו את דפדפן האינטרנט שלכם והיכנסו לאתר הרשמי של CurseForge בכתובת www.curseforge.com או חפשו CurseForge.
בעמוד הבית של האתר תוכלו למצוא למעלה את הכפתור "Get CurseForge" לחצו עליו וגללו מעט למטה כדי למצוא את כל אפשרויות ההורדה ולהוריד את התוכנה המתאימה למערכת ההפעלה שלכם (Windows או Mac). לאחר שההורדה הסתיימה, פתחו את קובץ ההתקנה שהורדתם ועקבו אחרי ההוראות המופיעות על המסך כדי להשלים את תהליך ההתקנה.

יצירת חשבון CurseForge

לאחר שהתקנתם את התוכנה, פתחו אותה על ידי לחיצה על הסמל שלה בשולחן העבודה או בתפריט התוכנות. במסך הפתיחה של התוכנה, תראו אפשרות לכניסה לחשבון קיים או ליצירת חשבון חדש. לחצו על "Create Account" כדי לפתוח חשבון חדש. תתבקשו למלא טופס הרשמה עם פרטים אישיים כמו שם משתמש, כתובת דוא"ל וסיסמה. ודאו שכל המידע נכון ומדויק. לאחר מילוי הטופס ההרשמה, יתבצע תהליך אימות אימייל סטנדרטי.

הורדת המודים לסימס 4

 פתחו את תוכנת CurseForge והתחברו לחשבון שלכם בעזרת שם המשתמש והסיסמה שיצרתם. בתפריט הראשי, בחרו את הרצוי שהוא "The Sims 4". השתמשו בשורת החיפוש כדי למצוא את המודים שאתם מעוניינים להוריד. תוכלו גם לדפדף בין קטגוריות שונות ולגלות מודים חדשים. כאשר תמצאו מוד שמעניין אתכם, לחצו עליו כדי לעבור לדף המוד. לחצו על כפתור "Install" כדי להתקין את המוד באופן ישיר לסימס (שימו לב לבדוק כל פרק זמן מסוים באפליקציה אם יש עדכון לחלק מהמודים).

אישור אופציית המודים בסימס

שימו לב כי זהו השלב החשוב ביותר ובמידה ולא תבצעו אותו אף מוד לא יעבוד לכם.
עליכם לפתוח את אפליקציית הסימס 4 ובדף הבית של עליכם ללחוץ על קטגורית "Options" ויפתח לכם תפריט האפשריות. תוכלו למצוא את האופציה "Game Options" לחצו עליה ולאחר מכן לחצו על האופציה "Other" שם יש להפעיל "Enable Custom Content and Mods" ובנוסף גם להפעיל "Script Mods Allowed". לאחר מכן, לחצו על "Apply Changes" והפעילו מחדש את המשחק. והכי חשוב אל תשכחו להנות עם המודים החדשים שלכם!

מערכת התוכנה CurseForge

הורדת מודים דרך האינטרנט

העולם האינטרנטי מציע מגוון רחב של תכנים והרחבות למשחקים האהובים עלינו, והמשחק סימס 4 אינו יוצא דופן. ברשת תוכלו למצוא מספר רב של מודים ותכנים מותאמים אישית (CC) שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. אחת מהדרכים הפופולריות להוסיף את המודים הללו לסימס 4 היא באמצעות הורדה והתקנה ידנית, תהליך פשוט ויעיל שיאפשר לכם ליהנות מתוספות ייחודיות ומרגשות בתוך זמן קצר.

מציאת מודים באינטרנט

התחילו בחיפוש אחר מודים באתרים אמינים המיועדים לקהילת השחקנים של סימס 4. אתרים מומלצים כוללים את "Mod The Sims, The Sims Resource, ו-Tumblr. השתמשו במנוע החיפוש של האתרים הללו כדי למצוא מודים ספציפיים שאתם מעוניינים בהם. אפשר לחפש לפי קטגוריות כמו בגדים, רהיטים, תכונות חדשות ועוד. וודאו שהמוד שאתם מורידים הוא אמין ומעודכן. בדקו את התגובות והביקורות של משתמשים אחרים כדי לוודא שהמוד פועל כהלכה ומעודכן לגרסה המתאימה של הסימס שלכם.

הורדת המודים

לאחר שמצאתם מוד שברצונכם להוריד, לחצו על כפתור ההורדה באתר. הקובץ יורד כקובץ ZIP או RAR המכיל את המוד. השתמשו בתוכנת חילוץ קבצים כמו WinRAR או 7-Zip כדי לפתוח את הקובץ שהורדתם. הקובץ שתחלצו יכיל לרוב קבצי Package או תיקיות נוספות.

התקנת המודים במשחק

פתחו את תיקיית המשחק של סימס 4 במחשב שלכם. כדי למצוא אותה עליכם לפתוח את תיקיית המסמכים (Documents) ובתוכה תוכלו למצוא את Electrinic Arts כנסו אל תיקייה זו ולאחר מכן לתיקיית TheSims 4, לאחר שפתחת את תיקיית המשחק במחשב העבירו את קבצי ה-Package או התיקיות הנוספות שחילצתם והורדתם לתוך תיקיית Mods.

Documents > Electronic Arts > The Sims 4 > Mods

אישור אופצית המודים בסימס

שימו לב כי זהו השלב החשוב ביותר ובמידה ולא תבצעו אותו אף מוד לא יעבוד לכם.
עליכם לפתוח את אפליקציית הסימס 4 ובדף הבית של עליכם ללחוץ על קטגורית "Options" ויפתח לכם תפריט האפשריות. תוכלו למצוא את האופציה "Game Options" לחצו עליה ולאחר מכן לחצו על האופציה "Other" שם יש להפעיל "Enable Custom Content and Mods" ובנוסף גם להפעיל "Script Mods Allowed". לאחר מכן, לחצו על "Apply Changes" והפעילו מחדש את המשחק. והכי חשוב אל תשכחו להנות עם המודים החדשים שלכם!

תגובה אחת

מה דעתך על זה?

Close Menu