fbpx Skip to main content

במשחק Overwatch 2, השגת ניצחון דורשת לא רק מיומנות אישית אלא גם הבנה מעמיקה של שילובי האולטימייטים היעילים ביותר. השימוש הנכון בשילובים אלו יכול להפוך את הקרב ולהוביל לניצחון מוחץ. במאמר זה נסקור את הקומבינציות האולטימייטיות המובילות במשחק, נדון ביכולות המיוחדות של הגיבורים המעורבים, ונציע אסטרטגיות לשימוש אופטימלי בהן. בין אם אתם שחקנים ותיקים או חדשים, המדריך הזה יסייע לכם לשפר את ביצועי הצוות ולשלוט במגרש הקרב.

אוריסה ומאי

הטנקית אוריסה היא דמות הרסנית, קשה לחיסול ובעלת יכולות ליצור מרחב לצוות. היא הושקה כדמות ה-24 ברוסטר הייחודי של Overwatch 2 ועברה שינויים משמעותיים לקראת ההשקה. עם ה-Energy Javelin שלה שמבטל אולטימייטים ו-Fortify שמונע יריות לראש, אוריסה היא כוח בלתי ניתן לעצירה. האולטימייט שלה, Terra Surge, אוסף את כל היריבים למעגל קטן ומכין אותם לפגיעה חזקה.

עם זאת, ה-Terra Surge של אוריסה עלול לאפשר ליריבים לברוח בגלל התנועות שלהם. לכן, דמות משנית שיכולה לעצור את היריבים תהיה שותפה קטלנית. כאן נכנסת מאי, דמות DPS, שיכולה להקפיא את היריבים, לחסום אותם מחבריהם ולהשאיר אותם ללא יכולת תזוזה. אם מתזמנים נכון את השילוב בין Terra Surge של אוריסה ו-Blizzard של מאי, ניתן לאגד את היריבים ולהקפיא אותם במקום לפגיעה קלה ומהירה.

זריה וטרייסר

אחת הדמויות המקוריות של Overwatch 2 היא זריה, גיבורת רוסיה אמיצה שמחזיקה בכוחות אנרגיה והגנה שמעטים יכולים להשתוות אליהם. המגן הפרוטוני שלה אוגר נזק כדי להטעין את תותח החלקיקים שלה, אבל השחקנים בוחרים בה לרוב בזכות השליטה שהיא מעניקה דרך האולטימייט שלה, Graviton Surge. בדומה ל-Terra Surge של אוריסה, הפצצה האנרגטית של זריה אוספת את כל היריבים לשדה כוח בלתי נמנע, מה שמאפשר חיסולים קלים או אפילו שילוב קטלני יותר.

למרות ש-Graviton Surge תמיד היה חובה לשילוב עם אולטימייטים אחרים, הופעתם של גיבורים חדשים יכולה לשבש את התוכנית, שכן דמויות כמו קיריקו עם ה-Protection Suzu שלה עשויות לבטל כל נזק נכנס. עם זאת, הבריטית הזריזה והקטלנית טרייסר היא התשובה לבעיה זו, עם ה-Blinks המהירים שלה שמאפשרים לה להיכנס ולצאת מהשטח מבלי שהצוות היריב יספיק להגיב. לכן, השילוב של Graviton Surge שמרכז את היריבים עם ה-Pulse Bomb של טרייסר שגורם ל-350 נזק הוא שילוב מנצח שכל שחקן צריך לנסות.

ריינהארדט וג'אנקרט

בכוח ברוטלי, אומץ ותחושת סמכות עזה בזמן המשחק, ריינהארדט בהחלט לוקח את המקום הראשון. יכולת ה-Charge הכוחנית שלו, יחד עם הפטיש הענק שלו, הופכות אותו לטנק קטלני. למרות שהוא פחות נפוץ ברוב המפות, האולטימייט של ריינהארדט, Earth Shatter, יוצר תוצאה קטלנית כשהוא מכה את יריביו בהלם רחב טווח, ומשאיר אותם חסרי אונים על הקרקע ל-2.75 שניות. זה לא רק נותן לו מספיק זמן ליישר את ה-Fire Strike בצורה מדויקת, אלא גם פותח אפשרות לשילוב מסוכן.

גם אם השחקן מבצע Earth Shatter מושלם, עשויה להיות משימה קשה לסיים את כל החיסולים לבד, וזה המקום בו ג'אנקרט המטורף נכנס לתמונה. עם יכולות פירוטכניות וחומרי נפץ כמומחיותו, האולטימייט של ג'אנקרט, RIP-Tire, הוא אחד המפחידים במשחק בשל אי הוודאות, המהירות והיכולת לתמרן שלו. אם השחקנים מתקשים לסיים את המשימה לאחר Earth Shatter מוצלח, תזמון נכון של RIP-Tire הפיצוצי של ג'אנקרט על ראשי האויבים המקובעים עשוי להיות אסטרטגיה יעילה ומוצלחת.

סומברה ו-D.VA

אין ספק שאחת הגיבורות המצופות ביותר היא סומברה, דמות DPS מפורסמת שהיא האקרית מתוחכמת שממוקדת בניטרול יכולות הצוות היריב תוך כדי שמירה על היעלמותה. סומברה יכולה לנטרל מערכות תנועה, להעביר את עצמה למקום אחר ואפילו לפרוץ health packs. עם זאת, האולטימייט שלה, EMP, הוא זה שמבליט אותה, מאחר שהוא משבית את כל יכולות היריבים ברגע אחד ומשאיר אותם חסרי אונים.

על אף שהשבתה זו היא זמנית ואינה גורמת נזק ישיר, היא מאפשרת לצוות לנצל את הבלבול כדי לבצע מתקפה טקטית. כאן נכנסת לתמונה D.VA, טנקית רב-גונית ועמידה מאוד שקשה להשמיד. לא מספיק שיש לה שתי הזדמנויות לשרוד, האולטימייט שלה, Self-Destruct, הוא אולי החזק ביותר במשחק, גורם ל-1000 נזק במידה והיריבים קרובים. אם תזמון ה-EMP של סומברה נכון, הוא ינטרל את כל היריבים המנסים לברוח מהפיצוץ הגרעיני של Self-Destruct, ובכך יושג חיסול מוחלט של כל הצוות היריב.

סיגמה וקסידי

כשמדובר בפיזיקה אסטרופיזית גאונית, התקפות מחושבות ומניפולציה של כוח הכבידה, סיגמה תופס את מרכז הבמה. הוא מנצל את הכוחות האלה דרך אישיות מפוצלת באופן ייחודי. מתאים להתקפה והגנה כאחד, האולטימייט של סיגמה, Gravitic Flux, עולה על כל היכולות האחרות שלו, כשהוא מסוגל להרים את היריבים גבוה לאוויר ולהחזירם לקרקע במכה אחת.

עם זאת, איומים מכיוון יכולות תמיכה כמו Immortality Field של בפטיסט יכולים להקשות על השגת חיסולים. כאן נכנסים לתמונה גיבורי DPS כמו קסידי, אשר יכולים לנצל את כישוריהם כצלפים, כי יריבים המרחפים באוויר הם מטרות קלות. האולטימייט של קסידי, Deadeye, יכול להיות איום רציני על אלה התקועים בגבהים של סיגמה, כשהוא נועל על כל חמשת הראשים של צוות היריב ומספק ניצחון קל, אך מרשים, בקרב.

סולג'ר וקיריקו

אחד השמות הבולטים בבחירת תפקיד ה-DPS הוא סולג'ר: 76, דמות עם סט יכולות פונקציונלי שהופך אותו לבחירה יעילה במרבית מצבי המשחק. בין אם נבחר בשל הרקטות המדויקות שלו או יכולת הריצה המהירה, האולטימייט של סולג'ר: 76, Tactical Visor, מעניק לשחקנים "איימבוט" למשך 6 שניות, המאפשר לנעול על אויבים בלחץ.

אולם, למרות האיום המסוכן שהאולטימייט הזה מציב, קצב הירי של רובה הפולס שלו אינו המהיר ביותר, ולכן תוספת מהירות ירי יכולה ליצור קומבינציה קטלנית. קיריקו, דמות תמיכה שיצאה בתחילת Overwatch 2, זוכה לפופולריות רבה בזכות היכולת שלה לנוע במהירות, פוטנציאל הנזק שלה, ובמיוחד האולטימייט שלה, Kitsune Rush. עם שיגור חבורת זאבים נוהמים לצד חברי הצוות שלה, קצב הירי מוגבר ב-50%, מה שהופך את Tactical Visor של סולג'ר: 76 לכוח בלתי ניתן לעצירה, המסוגל לחסל את כל האויבים.

אנה וגנג'י

אנה, דמות תמיכה מצרית אהובה, משמשת כאם לכל צוות Overwatch. עם רובה ביוטי מדויק, חץ הרדמה שמנטרל אולטימייטים ורימון ביוטי שמגביל את הבריאות, יכולות הריפוי של אנה עולות על אלה של רוב דמויות התמיכה האחרות. בכל הקשור לאולטימייט שלה, רבים יסכימו שהיא גונבת את ההצגה, שכן ה-Nano Boost שלה מגביר את הנזק ב-50% ומפחית את הנזק הנכנס באותו שיעור.

ההחלטה על מי ומתי להשתמש ב-Nano Boost יכולה להיות משימה מלחיצה, אבל בחירה בדמות עם מערכת תנועה בלתי מתפשרת עשויה להיות הפתרון. גנג'י, נינג'ה רובוטית מדויקת במיוחד, הוא הבחירה המושלמת לכך. האולטימייט שלו, Dragonblade, מאפשר לו לחתוך את דרכו דרך היריבים בקלות. השילוב הסינרגי של Nano Boost ו-Dragonblade הוא צמד שהשיג אינספור ניצחונות בטיפוס בטבלה התחרותית.

שילובי האולטימייטים ב-Overwatch 2 הם כלי חשוב לכל שחקן שרוצה להוביל את הצוות שלו לניצחון. השילובים שהצגנו כאן הם רק חלק קטן מהאפשרויות היצירתיות והקטלניות שהמשחק מציע. נסו אותם, התאימו אותם לסגנון המשחק שלכם, וגלו כיצד הם יכולים לשנות את מהלך הקרב. זכרו, שיתוף פעולה ותזמון נכון הם המפתח להצלחה בשדה הקרב. אז קדימה, צאו לשם ותתחילו לשלב את האולטימייטים שלכם בצורה חכמה ואסטרטגית – ותראו איך הניצחונות נערמים! מה השילוב האהוב עליכם? שתפו אותנו בתגובות וגלו כיצד שילובי האולטימייטים שלכם יכולים לעזור לקהילה לנצח!

מה דעתך על זה?

Close Menu