fbpx Skip to main content

אז זה עתה נחתת בעולם מיינקראפט חדש לגמרי, והכל נראה מדהים – עצים מתנדנדים, פרות צועקות, והנוף מושלם לתמונה. אבל אל תתנו לאווירה השלווה הזו להטעות אתכם! ברגע שהשמש מתחילה לצלול מתחת לאופק, מצב ההישרדות של מיינקראפט הופך למשחק אחר לגמרי. אנחנו מדברים על זומבים, שלדים וכל מיני יצורים שרוצים לעשות לך חיים קשים. אבל אל תדאג! בין אם אתה מתחיל או סתם זקוק לרענון, מאמר זה הוא המדריך שלך כדי לעבור את הלילה הראשון שלך מבלי להפוך למאנצ' של מפלצות.

אם אתה רוצה לשרוד את הלילה הראשון שלך, הנה כמה טיפים חיוניים שכדאי לזכור.


🌳לפני הכל: עץ!

דבר ראשון, ברגע שאתה משתגר לעולם החדש שלך, מצא כמה עצים והתחיל לחטוב! עץ הוא אבן הפינה של כמעט כל דבר במיינקראפט. אתה תשתמש בו כדי ליצור שולחן יצירה (Crafting Table), ליצור כלי עץ בסיסיים ולבנות את המקלט הראשון שלך. אין עץ, אין התקדמות. אז, השתמש באגרופים כדי לשבור בלוקי עצים ולאסוף לפחות 10-15 בולי עץ. הפוך חלק מהבלוקים האלה לקרשים עץ על ידי האינוונטורי שלך. זכרו, הזמן טס, ואתם לא רוצים להיתפס בחושך בלי כמה כלי עץ בסיסיים ושולחן יצירה.

🍗אבטח מזון מוקדם

להיות רעב זה לא דבר כיפי, גם במיינקראפט. אם תיתן למד הרעב שלך להתרוקן, כי אם זה יקרה לא תוכל לרוץ, ומד החיים שלך לא יתחדש. זה מתכון לאסון, במיוחד כשיש לך זומבים ועכבישים שרודפים אחריך. כדי להימנע מכך, התחל לחפש מזון ברגע שיש לך כמה כלים בסיסיים. תרנגולות, חזירים, פרות – מה שלא תמצא, קדימה ועשה לעצמך "על האש" במיינקראפט. אבל זה לא קשור רק לבשר. אתה יכול גם לחפש פירות יער או, אם יתמזל מזלך, למצוא כפר עם כמה שדות חיטה מוכנים לקציר.



 🏠צור מקלט בסיסי

אל תבנו על אחוזה בלילה הראשון שלכם; מקלט בסיסי יעשה את העבודה. כל מה שאתה צריך זה ארבעה קירות, גג ודלת. אתה יכול אפילו לחפור בצד של גבעה או מתחת לאדמה אם נגמר לך הזמן. המטרה היא ליצור מרחב שבו המפלצות של מיינקראפט לא יכולים להגיע אליכם. ברגע שנכנסת למשכן הצנוע שלך, השתמש בחלק מהעץ שלך כדי ליצור דלת ולאבטח את הכניסה. אה, ואל תשכחו ליצור כמה לפידים באמצעות עץ ופחם כדי להאיר את המקום; החושך הוא החבר הכי טוב של האויב.

Minecraft Guide - Surviving the First Night - GameSpot

🛠️כלי עבודה בסיסיים ומיטה

ברגע שאתה בבטחה בתוך המחסה שלך, השתמש בשולחן היצירה שלך כדי ליצור כלים בסיסיים כמו מכוש עץ, חפירה ואולי חרב להגנה. עכשיו כשאתה לא משתמש באגרופים שלך כדי לשבור דברים, החיים הולכים להיות הרבה יותר קלים. כמו כן, אם הצלחת לגזוז כמה כבשים או להרוג אותן, צור מיטה. מיטה מאפשרת לך לדלג על הלילה, מה שהופך את חיי Minecraft שלך להרבה יותר בטוחים. עדיין אין מיטה? אין דאגות. הקדישו את הלילה ליצירה וארגון המלאי שלכם.

Survival Guide: Things to Do First in Minecraft - Minecraft Guide - IGN

👂הישארו ערניים והקשיבו

האוזניים שלך חשובות לא פחות מהעיניים שלך במיינקראפט. מפלצות משמיע צלילים ייחודיים, ותפיסת רמזים אלו יכולים להציל את חייך. אם אתה שומע אנחת זומבים או שריקת עכביש, תדע שהגיע הזמן להיות בכוננות גבוהה. גם אם אתה במקלט, היזהר כשיוצאים החוצה או חוקרים אזור חדש. מפלצות רצים ללא הפסקה בחושך, ואתה לא רוצה להיתקל באחד לא מוכן.

 

אז הנה – אלה היסודות לשרוד את הלילה הראשון שלך במצב הישרדות של Minecraft. סמוך עליי, לאחר שיישמת את הטיפים האלה, אתה בדרך להפוך למקצוען של Minecraft!

כדאי לדעת, מיינקראפט יותר כיף עם חברים! אם אתם רוצים לדעת איך אפשר לשחק עם חברים במיינקראפט  – לחצו כאן. ניתן גם לפתוח עולם ביחד עם חברים כמו במדריך פה.

Leave a Reply