fbpx Skip to main content

היי הרפתקנים והרפתקניות של מיינקראפט, תקשיבו! אז, עשיתם את הצעד הראשון שלכם לתוך העולם הנרחב והמגושם שהרגע נוצר, הוא מלא בהזדמנויות אינסופיות, שטחים מרתקים והמון מובים שבאמת לא יכולים לחכות לפגוש אתכם. כן, אני מדבר על הזומבים, השלדים והקריפרים שאוהבים להפוך את הלילה הראשון שלכם לסרט אימה. אבל אל תדאגו! יש לנו כמה טיפים יוצאי דופן, שלא תראו את זה בא, שיעזרו לכם לשרוד את הלילה הראשון המפחיד הזה וגם יוודאו שתהנו בזמן שאתם עושים זאת. אז, תפסו את האת הווירטואלית שלכם ובואו נחפור בכמה עצות מקצועיות למתחילים ב-Minecraft.

טיפ 1: בנו בית עץ לשעת חירום

דמיינו את זה: השמש כמעט שוקעת, השמיים הופכים כל מיני צבעים יפים, אבל אתם מתחילים להתחרפן כי אין לכם עדיין בית מתאים. לא להיבהל! מצאו את העץ הגבוה והחזק ביותר בסביבה והתחילו לבנות במת עץ גבוה בענפים שלו. הרעיון כאן הוא פשוט אך גאוני: זומבים, קריפרים ושלדים לא יכולים לטפס עצים. אז לא רק שתהיו בטוחים, אלא גם תקבלו נוף פנורמי של האדמה מתחת. שקולו להוסיף כמה לפידים, וקיבלתם לעצמכם בית עץ נעים לבלות בו את הלילה.

טיפ 2: לאלף זאבים, ליצור חברים

אז אתם מסתובבים ונתקלים בזאב. במקום לברוח, זרקו לו כמה עצמות. לאחר האילוף, הזאב הזה הופך לחבר הכי טוב שלכם ולמגן שימושי. זה יעזור לכם להדוף זומבים, שלדים ואפילו קריפרים מדי פעם. אין הגבלה לכמה זאבים אתם יכולים לאלף לכן כדאי לאלף כמה שיותר. דמיינו להקת זאבים שכל תפקידה היא להגן עליכם. זה מאוד שימושים במערות חשוכות שהזאבים רואים ואתם לא. רק המלצה שלנו, אל תיקשרו אליו יותר מידי כי בסוף היום הוא יעדיף להגן עליכם מאשר להישאר בחיים.

טיפ 3: מלכודות!

מי לא אוהב מלכודת טובה? בזמן שאתם מחכים שהלילה יעבור, חפרו כמה בורות מסביב למתחם הבית הזמני שלכם. מלאו את החורים האלה במים או אפילו יותר טוב, זרקו פנימה כמה קקטוסים. מפלצות כמו זומבים ושלדים שנופלים פנימה לא יוכלו לטפס חזרה למעלה. רק דמיינו זומבי נופל פנימה ונתקע. זו דרך מצוינת לאבטח את האזור שלכם ולצחוק על זה גם. למתקדמים – ניתן לעשות לוחית לחץ (pressure plate) ודלתות מסביב כדי ללכוד אותם פנימה ולהרוג אותם באופן זהיר.

טיפ 4: תהיו חקלאי לילה

אוקיי, ככה זה, התבצרתם במקלט שלכם, ומה עכשיו? במקום לסובב סתם, תנצלו את הזמן בחכמה וקימו חווה קטנה מקורה. תקחו כמה גושי עפר, שתלו זרעים ותציבו לפידים לאור. ההגדרה הזו מבטיחה לכם קצת חיטה, גזר או תפוחי אדמה עד הבוקר. זה כאילו אתם מכינים לעצמכם מזונון לארוחת הבוקר כשהשמש עולה! ואם אתם משחקים עם חברים, החקלאות הופכת לפעילות צוותית שזה כיף וגם שימושי.

טיפ מס' 5: התיידדו עם גולמי ברזל

אתם במזל אם נתקלתם בכפר. כפרים הם מגניבים לאורך כל הקו, אבל החלק הכי טוב? לעיתים יש להם גולם ברזל (iron golem). תחשבו על הגולמים האלו כנציבים של עולם המיינקראפט. כשאתם מסתובבים לידם, זה פחות סיכוי שתהפכו לממתק של מפלצות. אבל זכרו, תהיו נחמדים ואל תכו אותם; הם לא כל כך סלחניים.

טיפ מס' 6: סעו אל עבר השקיעה

אי פעם רציתם להיות קאובוים או קאובויות? זה הזמן שלכם. אם מצאתם סוס ואוכף, קפצו ורכבו! הרוב לא יצליחו לתפוס אתכם כשאתם על סוס. זה כיף לחקור וגם טוב להתחמק מהרעה. רק תזהרו ממקומות שיכולים לגרום לכם ליפול. היתרון שלכם הוא מול יצורים איטיים או נמוכים אבל היזהרו עדיין משלדים כי הם יכולים לפגוע בכם מרחוק. התחמקו בזריזות והקפידו על תנועה מתמדת כדי לבלבל אותם ולגרום להם לפספס. בהמשך, נסו להשיג להם שריון כדי לחזק את ההגנה על הסוסי שלכם.

טיפ מס' 7: החברים הכי טובים

שני אנשים טובים יותר מאחד, וזה נכון גם במיינקראפט. הדרך הכי טובה לשרוד לתקופה ארוכה יותר במשחק הוא פשוט לשחק עם עוד מישהו. אם אתם משחקים עם חברים, תאספו משאבים יותר מהר, תבנו מהר יותר ויהיה לכם יותר עיניים שישמרו עליכם. זה יכול להיות שאחד מכם יתמקד בכרייה והשני בהגנה, או שכולכם תעברו להתמודדות משולבת. היום, זה מאוד קל לשחק באותו עולם. תוכלו לעשות את זה על ידי הכתבה הזאת – או על ידי פתיחת שרת שפתוח 24/7 עם תמיכה בעברית.

 

זהו עד כאן, אם יש לכם עוד טיפים וטריקים נשמח לשמוע אותם בתגובות מטה. אל תשכחו לראות את הכתבות האחרות שלנו על מיינקראפט

Leave a Reply