fbpx Skip to main content

עדכון אמצע עונה עונה 11 של Overwatch 2 – טרנספורמרים, משחקי הקיץ, סקין נשק מיתי חדש ועוד!

עדכון חדש ומלהיב ל-Overwatch 2 כבר כאן והוא מביא איתו סקינים חדשים, פרסים ומצבי משחק כיפיים. שיתוף פעולה עם ה-TRANSFORMERS מביא קוסמטיקה מגניבה, סקין נשק מיתי חדש בחנות, ואירוע משחקי הקיץ 2024 עם סקינים בהשראת מצילים. בנוסף, תתכוננו לבחור יכולות פסיביות חדשות באירוע Quick Play Hacked.

יותר ממה שנראה לעין

אוהבים את ה-TRANSFORMERS? הם הגיעו ל-Overwatch 2 באירוע שיתוף פעולה חדש! הצטרפו לקרב בין ה-AUTOBOTS ל-DECEPTICONS עם ריינהרדט כאופטימוס פריים, ראמטרא כמגטרון, בסטיון כבאמבלבי ואילארי כארסי. כל חבילה של גיבור כוללת אפקטים קוסמטיים נוספים כמו highlight intros, תנוחות ניצחון, אייקונים וטייטלים לשחקנים. אפשר גם לקנות את כל האוסף בחבילה ענקית.

בנוסף, תוכלו להרוויח אייקונים, כרטיסי שם ותארים חדשים בהשראת AUTOBOT ו-DECEPTICON על ידי השתתפות באירועים מיוחדים במשחק. כל גיבור מגיע עם סט ייחודי של קוסמטיקה שייתן לכם להרגיש חלק מהיקום האגדי של ה-TRANSFORMERS. אם אתם מעריצים מושבעים של הסדרה, זהו הזמן שלכם להראות את הנאמנות שלכם בקרבות ולהצטייד במזכרות המרהיבות של ה-TRANSFORMERS. תחוו את המשחק בדרך חדשה ומרתקת, ואל תשכחו לשתף את החוויות שלכם עם חברים ולראות מי יכול לאסוף את כל האוסף המדהים הזה!

BASTION
ILLARI
RAMATTRA
REINHARDT

צפו בטריילר החדש של Overwatch 2 לעדכון אמצע עונה 11 והיכנסו לעולם מרגש של טרנספורמרים, סקינים קיציים ועוד!

כיף בשמש

משחקי הקיץ 2024 כאן וקרבות הקיץ האהובים עליכם חזרו לארקייד. תשחקו ב-Lucio Ball עם צוות של שלושה לוסיו ותכבשו שערים במפות מאתגרות. אפשר גם לשדרג עם Lucio Ball Remix שבו תנהלו מספר כדורים באקשן בלתי פוסק. בנוסף, תשחקו ב-Volleyball חוף של וינסטון עם חברים ותראו סקינים קיציים חדשים. הרוויחו אייקונים, ספריי ו-XP בונוס כשאתם משלימים אתגרים. האירוע נמשך עד ה-29 ביולי.

מה-30 ביולי, כדאי לבדוק את החנות כדי לקנות סקינים חדשים בהשראת מצילים כמו רודהוג מציל, לייפוויבר מציל, קיריקו מצילה ומרסי בהצלת חוף. השלימו את הסט עם לוסיו מציל וג'אנקרט מציל בבאטל פאס הפרימיום.

Quick Play Hacked חוזר עם יכולות פסיביות לבחירה

Quick Play Hacked חוזר לאירוע מוגבל של יומיים שמתחיל ביום שני, 15 ביולי. תבחרו יכולות פסיביות חזקות לתפקיד שלכם – טנק, נזק או תמיכה. טנקים יכולים לבחור יותר שריון, התנגדות להשפעות או קיצור זמן התקררות. גיבורי נזק יכולים לבחור יותר תחמושת, מהירות תנועה מוגברת או מיקוד על מטרות חלשות. תומכים יכולים לשפר את היכולת שלהם ולזהות אולטימטים מוכנים.

מצב ייחודי זה יראה איך הבחירות שלכם משפיעות על המשחק כולו. איך תבחרו לחזק את הגיבור שלכם?

הקיץ הזה עומד להיות לוהט יותר מאי פעם ב-Overwatch 2! עם טרנספורמרים, סקינים קיציים ואירועים מרגשים, יש כל כך הרבה לחקור וליהנות. אל תפספסו את ההזדמנות לשדרג את חווית המשחק שלכם ולהוסיף סגנון חדש לאוסף הסקינים שלכם. אז מה דעתכם על העדכון החדש? שתפו אותנו בתגובות וכתבו לנו מה הכי התלהבתם לראות!

מה דעתך על זה?

Close Menu