fbpx Skip to main content

מיינקראפט חוגגת 15 שנים להיווסדה, וכחלק מהחגיגות הם משיקים גלימות חדשות ומיוחדות לשחקנים! מדובר בהזדמנות נדירה לקבל גלימות מעוצבות ומרשימות, שמיינקראפט לא נוטים להוציא בתדירות גבוהה, כדי לשמור על הייחודיות שלהן. כל אחד ואחת מכם יכולים להשיג את הגלימות הללו בצורה פשוטה וקלה. המשיכו לקרוא כדי לגלות איך תוכלו להשיג את הגלימות הייחודיות ולהוסיף אותן לאוסף שלכם!


סוגי הגלימות החדשות במיינקראפט

לכבוד יום ההולדת ה-15 של מיינקראפט, הוחלט להשיק שלוש גלימות חדשות ומגניבות שכל אחת מהן מביאה סגנון ייחודי משלה:

  • גלימת קריפר: גלימה בהשראת הדמות האייקונית והמפחידה של מיינקראפט, הקריפר. עם העיצוב הירוק והפנים המאיימות של הקריפר, זו גלימה שכל שחקן מיינקראפט חייב להוסיף לאוסף שלו.
  • גלימת טיקטוק: גלימה צבעונית ומודרנית בהשראת הפלטפורמה הפופולרית, טיקטוק. היא מביאה עימה נגיעות עיצוביות שמזכירות את הרוח הצעירה והדינמית של טיקטוק.
  • גלימת טוויץ' (Twitch): גלימה זו מוקדשת לאוהבי הלייבים והגיימינג. בעיצוב מהודר שמזכיר את סמל הפלטפורמה טוויץ', היא מושלמת למי שמבלה שעות בצפייה ושידור לייבים

    הגלימות החדשות במיינקראפט – יום הולדת 15


איך משיגים את הגלימות?

גלימת קריפר: כדי להשיג את גלימת הקריפר, אפשר להיכנס לכפתור מטה ולעקוב אחר השלבים. לחילופין, עליכם להיכנס לאתר הרשמי של מיינקראפט. לאחר שתתחברו לחשבון שלכם, גללו למטה בעמוד עד שתראו את האפשרות לקחת את הגלימה. מדובר בתהליך פשוט ומהיר שיאפשר לכם להוסיף את הגלימה המרהיבה הזו לאוסף שלכם. גלימת הקריפר היא גלימה אייקונית המייצגת את הדמות המפחידה והמוכרת ביותר במיינקראפט, ולכן זו הזדמנות שלא כדאי לפספס.

להשגת גלימת קריפר לחץ כאן

גלימת טיקטוק: כדי להשיג את גלימת הטיקטוק, תצטרכו לצפות בלייב על מיינקראפט בטיקטוק למשך 3 דקות בלבד. במהלך הצפייה, בצד שמאל למעלה של המסך, יופיע אייקון של טלפון. לחצו עליו ותקבלו קוד ייחודי לגלימה. גלימת הטיקטוק היא צבעונית ומודרנית, מעוצבת בהשראת הפלטפורמה הפופולרית, והיא מוסיפה נגיעה צעירה ודינמית לדמות שלכם במשחק.

גלימת טוויץ' (Twitch): כדי להשיג את גלימת הטוויץ', תצטרכו לצפות בלייב על מיינקראפט בטוויץ' למשך רבע שעה. לאחר שתצפו במשך הזמן הנדרש, תקבלו הודעת התראה בטוויץ' עם קוד ייחודי לגלימה. גלימת הטוויץ' היא מחווה לאוהבי הגיימינג והשידורים החיים, בעיצוב מהודר שמזכיר את סמל הפלטפורמה. זו גלימה מושלמת למי שמבלה שעות בצפייה ושידור לייבים, והיא מוסיפה אופי ואווירה לדמות שלכם.


איך ממשים קודים של גלימות במיינקראפט

לאחר שקיבלתם את הקודים לגלימות השונות, תהליך המימוש שלהם פשוט ונוח. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של מיינקראפט ולהתחבר לחשבון שלכם. לאחר מכן, גשו לאזור המיוחד למימוש קודים (redeem codes). תוכלו למצוא את האזור הזה בלחיצה על הכפתור המתאים בדף הבית של האתר, או על ידי גלילה לתחתית הדף הראשי.

ברגע שאתם בעמוד המתאים, הזינו את הקוד שקיבלתם עבור כל אחת מהגלימות. לאחר הזנת הקוד, לחצו על כפתור האישור והמימוש. במידה והזנתם את הקוד בצורה נכונה, הגלימה תתווסף באופן אוטומטי לחשבון שלכם.

חשוב לדעת: הגלימות יופיעו מיידית בגרסת Bedrock של מיינקראפט, כך שתוכלו לראות אותן ולהשתמש בהן באופן מיידי. עבור שחקני גרסת Java, הגלימות יהיו זמינות במשחק רק לאחר חודש יוני.

בנוסף, חשוב לזכור שהגלימות הללו הן מהדורה מוגבלת, וניתן להשיג אותן רק עד סוף החודש. לכן, כדאי למהר ולהשיג את הקודים בהקדם כדי להבטיח שתוכלו ליהנות מהגלימות הנדירות והמיוחדות הללו.


למה גלימות במיינקראפט נדירות?

הגלימות החדשות שמיינקראפט משיקים לכבוד יום ההולדת ה-15 הן ייחודיות ומיוחדות לא רק בשל העיצובים המרהיבים שלהן, אלא גם בשל נדירותן. מיינקראפט ידועים בכך שהם לא מוציאים הרבה גלימות, ומשאירים את ההשקות הללו לאירועים מיוחדים בלבד. המטרה היא לשמור על הגלימות כאובייקטים נדירים ומבוקשים, אשר יוסיפו ייחודיות ויוקרה לכל מי שמחזיק בהן.

הגלימות הללו לא רק מייצגות את ההיסטוריה וההצלחה של מיינקראפט לאורך השנים, אלא גם מחברות את השחקנים לקהילה הגלובלית של המשחק. השגת הגלימות דורשת השתתפות באירועים מיוחדים, כמו צפייה בלייבים בטיקטוק וטוויץ', מה שמוסיף חוויות חברתיות ומשחקיות לשחקנים.

בנוסף, מדובר במהדורה מוגבלת הזמינה להשגה רק עד סוף החודש. המשמעות היא שהזדמנות זו היא חד-פעמית, ולא תחזור בעתיד הנראה לעין. כל מי שמצליח להשיג את הגלימות הללו יכול להרגיש שהוא חלק מקבוצת עילית של שחקנים שיש להם פריט נדיר וייחודי.

זו הזדמנות נהדרת להוסיף פריטים מרהיבים ונדירים לאוסף שלכם ולהראות את התמיכה והאהבה שלכם למיינקראפט. אל תפספסו את ההזדמנות להשיג את הגלימות האלו וליהנות מהן במשחק!

מה דעתך על זה?