fbpx Skip to main content

רוצים לקנות מיינקראפט? מזל טוב! מיינקראפט הוא אחד המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים. משחק זה לא רק מעניק יכולות פתירת בעיות אלא גם ממש מהנה למשחק!
לפני שאתם קונים מיינקראפט למחשב, אתם צריכים להכיר מה זה מיינקראפט ואילו סוגים יש לפני הקנייה. לשם כך הכנו לכם מדריך שיקצר לכם את המחקר לדף אחד בלבד

מה זה מיינקראפט?

 

Minecraft הוא משחק ארגז חול פופולרי המאפשר לשחקנים לחקור, לבנות ולשרוד בעולם תלת מימדי ורחב אופקים. בבעלות Mojang Studios, חברת בת של מיקרוסופט, Minecraft הפכה לאחד ממשחקי הווידאו הנמכרים ביותר בכל הזמנים. שחקנים יכולים לרכוש עותקים דיגיטליים של המשחק או לבחור בעותקים קשיחים פיזיים, בהתאם להעדפתם. (לעוד מידע על מה זה מיינקראפט)

סוגי מיינקראפט:

כפי שהורחב בהרחבה במדריך "מה זה מיינקראפט",
מיינקראפט למחשב מגיע בשני טעמים עיקריים: מהדורת Java ומהדורת Bedrock. כשאתם קונים את חבילת מיינקראפט הבסיסית, תוכלו להנות מהכל כי היא כוללת כעת את שתי המהדורות (בעבר היה צריך לרכוש בנפרד). גישה כפולה זו פירושה שאתה יכול לשחק במגוון רחב של פלטפורמות ולהצטרף לחברים ללא קשר לסוג המיינקראפט שברשותכם שבבעלותם.

איפה קונים מיינקראפט למחשב?

כאשר רוכשים את מיינקראפט כעותק דיגיטלי, זה חשוב מאוד לקנות ישירות מהמכור וזהו האתר של מוג'אנג
רכישת עותקים דיגיטליים ישירות מהאתר הרשמי של Mojang מומלצת מאוד כדי להבטיח את האותנטיות של המשחק ואת אבטחת חשבונך. מוכרים של צד שלישי או קודים שנעשה בהם שימוש בעבר יכולים להיות מסוכנים, שכן הונאות והונאות נפוצות למרבה הצער בשוק המשחקים האלטרנטיביים. בקנייה ישירה, אתה מבטיח שאתה מקבל עותק לגיטימי של המשחק.
אנחנו בקהילת הפרלמנטום נחשפנו לאין ספור תלונות מלקוחות שאיבדו גישה למשתמש שלהם מאחר ורכשו בזול משתמש יד שנייה.
רכישת משתמש מיינקראפט משומש אינה מבטיחה לכם בעלות מלאה על המשחק ותוכלו לאבד גישה למשתמש ולא יהיה הרבה שתוכלו לעשות.

איך קונים מיינקראפט למחשב?

1. כניסה לאתר: התחל את המסע שלך על ידי ניווט לאתר הרשמי של מיינקראפט בכתובת מיינקראפט.net אתר זה הוא השער שלך לרכישה והורדה של המשחק, ומבטיח שתקבל עותק לגיטימי ישירות מהמפתחים.
2. בחירת המהדורה שלך: ברגע שאתה באתר, לחץ על כפתור "קבל את מיינקראפט" כדי להמשיך. יוצגו בפניכם שתי אפשרויות עיקריות: חבילת מיינקראפט Basic ב-$29.99 USD וגרסת הדלוקס ב-$39.99 USD. החבילה הבסיסית כוללת גם את מהדורת Java וגם את מהדורת Bedrock, המספקת מגוון רחב של פלטפורמות וסגנונות משחק. אם אתה מעוניין בתוכן ותכונות נוספים, גרסת הדלוקס מציעה תוספות במיוחד עבור מהדורת Bedrock.

מיינקראפט Standard Edition לעומת Deluxe Collection

כשאתה מחליט בין המהדורה הסטנדרטית לאוסף הדלוקס, הכל על שקלול היתרונות והתוספות שאתה מקבל עם אוסף הדלוקס. המהדורה הסטנדרטית מציעה את חווית מיינקראפט המלאה, ומאפשרת לך לבנות, לחקור ולשרוד בעולם אינסופי לבד או עם חברים. עם העדכונים האחרונים, רכישת המהדורה הסטנדרטית מעניקה לך גישה גם למהדורות Java וגם למהדורות Bedrock, ומציעה גמישות בין מכשירים ופלטפורמות שונות.
אוסף הדלוקס, לעומת זאת, מוסיף יותר לחוויית מיינקראפט שלך. זה בדרך כלל כולל פריטים בלעדיים במשחק, כגון סקינים, חבילות טקסטורה, ולפעמים אפילו עולמות מתחילים. התוספות האלה יכולות לשפר את המשחק שלך, לתת למשחק שלך כשרון ייחודי או להפוך את ההתחלה שלך בעולם של מיינקראפט לקצת יותר מרגשת. אם אתה מסוג השחקנים שאוהב התאמה אישית ותוכן נוסף, ייתכן שאוסף הדלוקס שווה את העלות הנוספת.

 

**🔍 טיפ למקצוענים: אוסף הדלוקס רלוונטי בעיקר לשחקנים שמתכננים לעסוק בעיקר ב-Bedrock Edition. אם אתה מתכונן להתמקד במהדורת Java, אין צורך או החמצה אמיתית אם אינך בוחר במהדורת הדלוקס.**

3. רכישת המשחק: לאחר בחירת המהדורה המועדפת עליך, לחץ על כפתור "קנה עכשיו". תתבקש להיכנס או להירשם לחשבון מיקרוסופט, הנדרש לרכישה. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להתחבר עם החשבון הקיים שלך או ליצור חשבון חדש. לאחר שנכנסת, תמשיך לתהליך התשלום, שבו תוכל לבחור מבין אפשרויות תשלום שונות כגון כרטיסי אשראי/חיוב, PayPal או שיטות אזוריות אחרות.
4. הורדה והתקנה של מיינקראפט: עם השלמת הרכישה, תופנה להוריד את המשחק. עקוב אחר ההוראות שסופקו כדי להוריד ולהתקין את מיינקראפט במחשב האישי שלך. תהליך ההתקנה הוא פשוט, ותודרך בכל שלב. להדרכה מלאה אתה יכול לבקר בדף זה כדי לדעת כיצד להתקין את מיינקראפט.
5. התחלת ההרפתקה: כשהמשחק מותקן, הגיע הזמן להפעיל את מיינקראפט ולצלול אל האפשרויות האינסופיות של העולם הווירטואלי הזה. בין אם אתה חוקר, בונה או שורד, הרפתקת המיינקראפט שלך מוכנה כעת להתחיל!

 

טיפים נוספים
**- בדוק את דרישות המערכת: ודא שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת המינימליות עבור המהדורה שאתה רוכש.
– הישאר בטוח: קנה תמיד מהאתר הרשמי או קמעונאים מורשים כדי להימנע מהונאות ועותקים מזויפים.**

אז מה עכשיו?

כעת לאחר שרכשתם את מיינקראפט, יש להתקין את המשחק

לחצו כאן למדריך התקנה של מיינקראפט המלא בעברית

**💡 חשוב לציין שההוראות לרכישת מיינקראפט עשויות להשתנות עם הזמן, כך שתמיד עדיף לעקוב אחר ההנחיות העדכניות ביותר באתר הרשמי. בנוסף, אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה זקוק לסיוע, אל תהסס להצטרף לקהילת Discord שלנו, שמתהדרת בלמעלה מ-20,000 שחקני Minecraft שתמיד מוכנים לעזור בכל עניין.**

Leave a Reply