fbpx Skip to main content

משמעותיות. שיתוף פעולה עם משפיעני משחקים יכול להיות אסטרטגיית שיווק רבת עוצמה עבור מותגים המעוניינים לבנות מודעות למותג, לעודד מעורבות ולהתחבר לקהלים צעירים יותר.

עם זאת, עם כל כך הרבה יוצרי תוכן לבחירה, חשוב לשתף פעולה עם משפיעים שמתיישרים עם הערכים והמסרים של המותג שלך. בפרלמנטום, אנו מתמחים בחיבור בין מותגים למשפיעני משחקים שיכולים לעזור להם להשיג את יעדי השיווק שלהם. צוות המשפיענים שלנו כולל יוצרי תוכן של יוטיוב מובילים שבנו קהילות מעורבות סביב תוכן הגיימינג שלהם. אנחנו עובדים איתם כדי ליצור תוכן ממומן שמתיישר עם ערכי המותג שלך ומהדהד עם הקהל שלהם.

שתיים מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לתוכן משחקים הן יוטיוב ודיסקורד . יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מה שהופך אותו לכלי רב עוצמה להגעה ללקוחות פוטנציאליים. צוות המשפיענים שלנו מומחים ביצירת תוכן יוטיוב מרתק המהדהד עם קהלי הגיימינג.  דיסקורד היא פלטפורמה פופולרית נוספת שהפכה ליעד בחירה עבור קהילות גיימינג. עם תכונות כמו צ'אט קולי, שיתוף מסך וסטרימינג בשידור חי, דיסקורד היא פלטפורמה רבת עוצמה לחיבור עם קהלי משחקים בזמן אמת. צוות המשפיענים שלנו מומחים במעורבות עם הקהלים שלהם ב-דיסקורד, ויכולים לעזור לך לבנות קהל לקוחות נאמן ומעורב בפלטפורמה. כדי להגיע ביעילות לקהלי הגיימינג, חשוב להשתמש בפלטפורמות התוכן הנכונות כדי לשמור על קהל עוקב נאמן ומעורב, וזו הסיבה שאנו מתמקדים בשיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם נוכחות חזקה בפלטפורמות הגיימינג הפופולריות ביותר.

בפרלמנטום, אנו מבינים שכל מותג הוא ייחודי, ואנחנו עובדים איתך כדי ליצור אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית העונה על הצרכים שלך ועוזרת לך להשיג את המטרות שלך. בין אם אתה מחפש לבנות מודעות למותג, להגביר מכירות או ליצור תוכן ממומן, צוות יוצרי התוכן שלנו יכול לעזור לך להתחבר לקהלים הנכונים ולהניב תוצאות.

שיתוף פעולה עם משפיעני משחקים שיש להם נוכחות חזקה בפלטפורמות פופולריות כמו יוטיוב ודיסקורד היא דרך יעילה מאוד להתחבר עם קהלי הגיימינג ולבנות נוכחות מותגית חזקה בתעשיית הגיימינג. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לך להעלות את המותג שלך ולהתחבר לקהלים הנכונים בדרכים אותנטיות.

שיתוף פעולה עם משפיעני משחקים יכול להיות אסטרטגיית שיווק יעילה ביותר עבור מותגים המעוניינים לבנות נוכחות מותג חזקה בתעשיית הגיימינג. בפרלמנטום, אנחנו כאן כדי לעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך ולהתחבר לקהלים הנכונים בדרכים אותנטיות.

אם אתה מחפש להעלות את המותג שלך בתעשיית הגיימינג ולהתחבר לקהלים הנכונים בדרכים אותנטיות, צור קשר עם קבוצת יוצרי התוכן של הפרלמנטום עוד היום. אנו מתמחים בחיבור בין מותגים למשפיעני משחקים שיכולים לעזור להם להשיג את יעדי השיווק שלהם, וצוות יוצרי התוכן שלנו כולל סטרימרים מובילים, יוטיוברים ואישי מדיה חברתית המומחים ביצירת מעורבות של קהלי משחקים. עם אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית המותאמת לערכי המותג, קהל היעד והיעדים השיווקיים שלך, נוכל לעזור לך ליצור תוכן ממומן, להפעיל קמפיינים במדיה חברתית או להשיק אירועי שידור חי המהדהדים עם קהלי הגיימינג. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לך להצליח בתעשיית הגיימינג.

 

Leave a Reply