fbpx Skip to main content

Discord (דיסקורד) הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור קהילות משחקים להתאסף ולשחק יחד שעות על גבי שעות. עם למעלה מ-150 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, דיסקורד מציעה הזדמנות למותגים להגיע לקהלים צעירים יותר ולתקשר איתם באופן ששיטות שיווק מסורתיות לא יכולות.

אחד היתרונות המרכזיים של שימוש בדיסקורד למטרות שיווק הוא למעשה המפגש עם הקהל היכן שהוא נמצא. משתמשי דיסקורד לרוב נלהבים מהקהילות שהם שייכים אליהן ומבלים כמויות משמעותיות של זמן בפלטפורמה (יותר מכל פלטפורמת סושיאל אחרת). מותגים שיכולים לשלב את עצמם בהצלחה בקהילות הללו ולהציע ערך למשתמשים יכולים ליצור קשר חזק עם הקהל שלהם יכולים להנות מנאמנות מותג גבוהה לאורך זמן. זאת בניגוד לשיטות השיווק המסורתיות, שלעיתים עלולות להרגיש חודרניות ומנותקות מתחומי העניין של הקהל. עם דיסקורד, מותגים יכולים ליצור מערכת יחסים אורגנית יותר עם משתמשים ולהיראות כחלק אמיתי מהקהילה.

יתרון נוסף של שיווק בדיסקורד הוא היכולת למשוך קהלים לעבר המותג בצורה טבעית. משתמשי דיסקורד הם לרוב פעילים ומעורבים כדרך קבע בפלטפורמה וקיימים להם הרגלי שימוש מושרשים ביסודם –  מה שמקל על מותגים ללכוד את תשומת ליבם עם תוכן יצירתי ומרתק בפלטפורמה. על ידי יצירת נוכחות חזקה בפלטפורמה, מותגים יכולים למשוך משתמשים לערוצים שלהם ולבנות קהילה של עוקבים נאמנים. לשם השוואה, שיטות שיווק מסורתיות נשענות במידה רבה על העברת מסרים לקהל באמצעות פרסום או ערוצים אחרים. לעיתים קרובות זה יכול להוביל לחוסר מעורבות ולניתוק בין המותג לקהל שלו.

אז מי משתמש בדיסקורד?

נכון למאי 2022, משתמשים בין הגילאים 25 עד 34 שנים היוו את הנתח הגדול ביותר של משתמשי דיסקורד ברחבי העולם, מהווים למעלה מ-42 אחוזים מקהל הפלטפורמה. משתמשים צעירים יותר בין 16 ל-24 היוו 22.2 אחוזים מבסיס המשתמשים של ברבעון הראשון של 2022, למעלה מ-64 אחוז מהמשתמשים ב-Discord היו גברים.

משתמשי דיסקורד לפי גיל - הפלטפורמה שייכת לצעירים

קרדיט: Statista

 

בכל הנוגע לשיווק, דיסקורד מייצגת גישה חדשה וחדשנית ליצירת קשר עם קהלים צעירים יותר בעבור המותגים וכפלטפורמה אלטרנטיבית לתקשורת בין גיימרים צעירים. על ידי יצירת נוכחות בפלטפורמה ושילובם בקהילות רלוונטיות, מותגים יכולים להגיע למשתמשים היכן שהם נמצאים וליצור חיבור משמעותי יותר. בפרלמנטום הפקות אנו מתמחים בשימוש בדיסקורד כפלטפורמה לשיווק ומעורבות. לצוות שלנו ניסיון רב ביצירה וניהול של קהילות Discord עבור מותגי גיימינג ומותגים שאינם משחקים, ואנו מבינים את האתגרים וההזדמנויות הייחודיות הכרוכות בגישה זו. אם אתה מחפש להתחבר לקהלים צעירים יותר וליצור מערכת יחסים מתמשכת עם הקהילה שלך, תן לנו לעזור לך לנצל את הכוח של שיווק דיסקורד. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור למותג שלך להצליח בפלטפורמה.

רוצים לדעת עוד על איך נשווק את המותג שלכם בדיסקורד?
צרו איתנו קשר פה למטה

 

Leave a Reply